Din total leverandør innen WEB og IT løsninger


SLA avtale

SLA avtale ( Service Level Agreement )

Med SLA avtale får du en tryghet ved og vite at du har tilgang på service tekniker som kan utføre arbeid for deg når det gjelder. Kunder med SLA avtaler har en høyere prioritering en vanlig support. Denne løsningen einer seg for kritisk viktige løsninger hvor du er avhengig av oppe-tid på din løsning.

Vi har SLA avtaler for to forskjellige tjenester, en for server nivå og en for applikasjon nivå.



Hva du får ut av SLA avtale

  Tilgang til service tlf.
  Tilgang til direkte chat via vår portal.
  Redusert nedetid på server og webløsnig.
  Økt trygghet med tanke på at du får fort tilgang til tekniker når noe skjer.

SLA avtale


SLA avtale for Helseforetak

SLA 1 SLA 2 SLA 3 SLA 4
Tid Man - Fre: 08.00 - 16.00 Man - Tor: 08.00 - 21.00
Fre: 08.00 - 16.00
Man 08.00 - Lør 21.00 24/7
Hele året
Installasjon
Konfigurasjon
Overvåking
Oppdatering
Feilretting
Responstid kontortid   2 timer   2 timer   2 timer   2 timer
Responstid kveld -   3 timer   2 timer   2 timer
Responstid helg - -   4 timer   4 timer
Responstid natt/høytid - - -   6 timer
Pris pr mnd Kontakt for tilbud Kontakt for tilbud Kontakt for tilbud Kontakt for tilbud
Bestill Bestill Bestill Bestill


Support timespris

Man - Fre 08.00 - 16.00 Man - Fre 16.00 - 21.00 Man - Fre 21.00 - 08.00 Helg og Helligdager
Man - Tor: 16.00 - 21.00 Man - Tor: 21.00 - 08.00
Tor - Fre: 21.00 - 08.00
24/7 24/7
Kr 995,- Kr 995,- + 50% tillegg Kr 995,- + 100% tillegg Kr 995,- + 100% tillegg
Bestill Bestill Bestill Bestill


Support Uten SLA avtale

Ukedag kveld Ukedag Natt Helg Helligdager
Tid Man - Tor: 16.00 - 21.00 Man - Tor: 21.00 - 08.00
Tor - Fre: 21.00 - 08.00
24/7 24/7
Pris pr support Kr 2500,- + Timespris Kr 3500,- + Timespris Kr 5000,- + Timespris Kr 6000,- + Timespris
Bestill Bestill Bestill Bestill

Service / support telefon: 934 61 298


Joomla nettside
Magentonettside
Parallels Bronze Partner
GeoTrust Partner
Apsis Partner